Trener Personalny


Zobacz stronkę – Dawid Ozdoba jako trener osobisty – zobacz
 

 Trener Osobisty

Trening osobisty są to indywidualne zajęcia z instruktorem.
Podczas trwającego około godziny treningu trener pozostaje do wyłącznej do wyłącznej dyspozycji ćwiczącego, cały czas nadzorując jego pracę, dbając o poprawne i bezpieczne wykonanie ćwiczeń.

Tancerze z BadBoys Team doskonale wiedzą jak zadbać o swoja sylwetkę, bo ćwiczą od wielu lat i dzięki ich pomocy już bardzo dużo osób osiągnęło wymarzony cel , poprawiło swoją formę oraz sylwetkę. Dlatego zapaszmy wszystkich , a przede wszystkim wszystkie Panie to wspólnych treningów z naszymi instruktorami

Trener ma za zadanie dopasować optymalnie najlepszy program treningowy do wymagań i potrzeb konkretnego klienta. W zależności od oczekiwać i potrzeb osoby ćwiczącej zostaje ułożony indywidualny program treningowy, który w połączeniu z rozpisaniem diety pozwala na możliwie najlepsze rezultaty.

Przed przystąpieniem do pracy z trenerem należy przedstawić cele. jakie zamierzamy osiągnąć poprzez trening, np. zgubienie zbędnych kilogramów, przybranie na wadze, zredukowanie bólów kręgosłupa czy ogólnie poprawienie kondycji i sylwetki. Trening pod okiem doświadczonych instruktorów gwarantuje pracę na odpowiednim poziomie wydolności, Co warunkuje jakość efektów, które zamierzamy osiągnąć.

Trening indywidualny zalecany jest również dla osób, które nigdy wcześniej nie miały styczności ze sportem lub robiły to typowo amatorsko.

Trener objaśnia i pokazuje poszczególnie każde ćwiczenie a następnie nadzoruje i ewentualnie koryguje popełniane przez ćwiczącego błędy. Treningi odbywają się w fitness klubie, w terenie, u klienta w domu lub na basenie.
Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie wszystkich tych elementów co stwarza szybką możliwość realizacji wcześniej założonych celów.

 

Wysoka jakość i standard naszych usług zależy przede wszystkim od umiejętności, wiedzy i doświadczenia naszych trenerów, dlatego z łatwością dostosowują się do stawianych wymagań, rozpoznają potrzeby i dopasowują odpowiednią formę prowadzenia treningu.

Stres towarzyszy nam codziennie niszcząc zdrowie. Ćwiczenia fizyczne to najlepszy sposób na kontrolowanie go i okiełznanie. Systematyczny trening pozwoli Ci rozładować niepożądany stres, rozluźnić napięte mięśnie, szybko usunąć zbędne produkty przemiany materii i zapobiec problemom z koncentracją. Stosowane ćwiczenia muszą charakteryzować się zróżnicowanym natężeniem pracy mięśniowej, tak aby rozładować emocje, zrelaksować się i pracować nad równomiernym oddechem podczas jednej jednostki treningowej. Skorzystaj z usług Twojego Osobistego Trenera, aby trening był sprawny i profesjonalny. Przekonasz się, że zastosowany zestaw ćwiczeń przyniesie pożądane efekty.

Mamy kilka pomysłów żeby przekonać Cie wspólnych treningów !!!

Poprawa ogólna sylwetki.

Intensywny trening modelujący całe ciało i wspomagający starania o piękną, harmonijną sylwetkę. Stosowane ćwiczenia pomogą w niedługim czasie doprowadzić do oczekiwanego wyglądu. W czasie treningu wykorzystywane są różnego rodzaju przybory (hantle, skakanki, piłki lekarskie, itp.) zwiększające intensywność ćwiczeń i ich skuteczność w modelowaniu i ujędrnianiu ciała. Aby osiągnąć najlepsze efekty, trening zaprojektowany jest na 4-5 jednostek treningowych w tygodniu, maksymalnie 1.15 godz. jednorazowo (z intensywną rozgrzewką). Na podstawie pogłębionego wywiadu indywidualnego zostanie on dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Poprawa kondycji.

Systematyczny trening polegający na długotrwałych ćwiczeniach o charakterze mieszanym, trzy razy w tygodniu pod okiem doświadczonego specjalisty. W szybkim tempie osiągniesz pożądane rezultaty. Dzięki indywidualnie opracowanym systemie treningu wytrzymałościowego, dowiesz się w jaki sposób możesz samodzielnie kontrolować swoją sprawność fizyczną i zdrowie. Twój Osobisty Trener pomoże ci postawić pierwsze kroki w drodze o dbałość własnego ciała i kondycję fizyczną.

Płaski brzuch-wyraźnie zarysowane mięśnie.

Potrzebny jest skrupulatnie opracowany trening i właściwa dieta dostosowana do charakteru sylwetki ciała. Połączenie treningu siłowego, kształcącego mięśnie brzucha (ok. 20 min) i spalającego tkankę tłuszczową (40?50 min), pozwoli na uzyskanie widocznych efektów już po pierwszym miesiącu. Ćwiczenia powtarzane 20?30 razy w każdej serii, na mięśnie brzucha, przy nienagannej technice, wraz z wysiłkiem tlenowym (120-130 uderzeń serca/minutę), da Ci możliwość kształtowania sylwetki w optymalnych warunkach.

Smukłe uda i jędrne pośladki.

Uzyskasz ten efekt dzięki poprawieniu sprężystości twoich mięśni, zmniejszeniu obwodu ud i bioder oraz usunięciu w znacznym stopniu celulitu nawet tego, który na dobre zadomowił się w twoim ciele. Cel osiągniesz dzięki indywidualnie przygotowanej diecie i treningowi. Dostosowując ćwiczenia, ilość ich powtórzeń, serii, kolejność i intensywność do pracy poszczególnych mięśni, trener będzie brał pod uwagę twoje indywidualne potrzeby.

Smukła sylwetka, pięknie wyrzeźbione ciało.

Jest to specjalnie przygotowany program dla osób, których celem jest ujędrnienie i wysmuklenie sylwetki całego ciała. Zastosowany program ćwiczeń jest po części wysiłkiem aerobowym ok. 30-40 min i anaerobowym, w którym ćwiczone są poszczególne partie mięśniowe. W opracowywaniu programu ćwiczeń są uwzględniane dane medyczne i poziom sprawności fizycznej osoby trenującej.

Zapraszamy do wspólnych treningów.

 

UWAGA!
Strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych.